Maandag 26 augustus heeft Hanneke Turnhout, één van onze leden, ons een rondleiding gegeven door een gedeelte van het mooie Leiden.
We hadden prachtig weer en zijn weer meer te weten gekomen over de geschiedenis van Leiden.
Na afloop op het terras bij Van der Werff hebben we nog heerlijk kunnen nagenieten met een drankje en een hapje.
Nogmaals bedankt Hanneke voor jouw inspirerende verhaal.
