
30 november gingen De Beentjes weer op pad.
De deelnemers konden kiezen uit een lange en een korte wandeling. In totaal liepen er 20 wandelaars mee.
Als afsluiting werd er onder het genot van een drankje gezellig nagepraat bij LAB071.
Het was weer een mooie wandeling met boeiende historische verhalen.
Elke laatste zondag van de maand vertrekt de groep 15.00 uur bij het bord De Beentjes-sinds-1927, ter hoogte van Rijnsburgerweg 14 naast de oude portierswoning van het Academisch Ziekenhuis. Wees welkom om mee te lopen !
