Donderdag 20 november hebben definitief afscheid genomen van Buurtkantine Broodje Goud.
Tijdens de corona periode werden er verschillende activiteiten georganiseerd om elkaar toch te kunnen zien
en de verbinding en ontmoeting met ondernemers in de wijk in stand te houden.
Simone Rosier bracht voor het definitieve afscheid een mooie schaal met lekkernijen mee.
Bedankt voor je al je geleverde enthousiasme en inzet !