Dinsdag 14 april jl. werd de Algemene Ledenvergadering gehouden bij Speeltuin de Vogelenwijk.
Ondanks de zeer lage opkomst was het een mooie avond waar leuke en mooie initiatieven zijn gedeeld voor de besteding van de gelden in de toekomst.
Dinsdag 14 april jl. werd de Algemene Ledenvergadering gehouden bij Speeltuin de Vogelenwijk.
Ondanks de zeer lage opkomst was het een mooie avond waar leuke en mooie initiatieven zijn gedeeld voor de besteding van de gelden in de toekomst.